vrijdag 21 oktober 2011


DE M
Je ziet ze de laatste tijd steeds vaker, online magazines. Wij hebben grote twijfels over de toegevoegde waarde ervan. Je hebt tenslotte al een website waar in principe dezelfde informatie op te vinden is. Maar toen we werden uitgedaagd door onze partner KW Theaterpromotie om hun nieuwe magazine On the Spot een keertje te proberen, konden we natuurlijk niet achterblijven. Alleen zoals met alles wat we doen wilden we dat dit magazine echt meerwaarde zou hebben. Geen simpele opsomming van voorstellingen dus. We vroegen onze programmeurs Marijke en Marieke of zij input wilden leveren voor het magazine. Zij zijn tenslotte degenen die alle voorstellingen programmeren, er het meeste van weten en al heel veel gezien hebben. Bij een selectie van tien voorstellingen die in de komende drie maanden te zien zijn geven zij commentaar: ze delen hun ervaringen, vertellen bijzondere anekdotes of geven simpelweg hun persoonlijke mening. Wat ons betreft prikkelen hun tekstjes en krijg je meteen zin in zo’n voorstelling. En om onze programmeurs ook nog een beetje in het zonnetje te zetten is het magazine naar hen vernoemd, de M. Met een filmpje waarin ze zich voorstellen en een prijsvraag met een piepjonge Marijke in de hoofdrol. Wij vinden dit leuk en hopen u ook! Klik hier en ervaar het zelf!

Marjolein Claudius, medewerker marketing en nieuwe media

Geen opmerkingen:

Een reactie posten