dinsdag 18 mei 2010


DE BEER IS LOS!
Time flies… het theaterseizoen zit er alweer bijna op. En dat betekent dat de voorbereidingen voor het bruisende festival ‘Zomer op het Plein’ in volle gang zijn. Het wordt alweer de tiende editie van dit gratis toegankelijke evenement! Reden voor een spetterend programma en een nieuw jasje.

Na 10 jaar trouwe dienst van ‘het danseresje met de vijf sterren’ was het tijd om de look & feel van het festival een opfrisbeurt te geven. Na een uitgebreid imago-onderzoek en een pitch met drie communicatiebureau’s heeft het Utrechtse bureau AnkerxStrijbos gewonnen met ‘DE Beer’.

Afgelopen vrijdag is de website 'live' gegaan en valt goed te zien hoe de nieuwe huisstijl werkt. Je voelt de zomer. De beer zorgt vervolgens voor een verrassend ‘fris’ contrast. Verder lees je Zomer op het Plein, wat uit het ontwerp knalt door de dikke zwarte letter. Dit eenvoudige, simpele, verrassende geheel zorgt volgens ons voor een onderscheidende formule die snel herkenbaarheid opbouwt en in het geheugen blijft hangen.

Stop met ijsberen! Leg de beerviltjes vast klaar… op naar een BEREgoed en –gezellig Zomer op het Plein!

Eliannen van Diepen, marketeer

Geen opmerkingen:

Een reactie posten