dinsdag 11 januari 2011


MIJN VEST
Mijn Vest, dit staat nu een aantal weken rechtsboven op onze homepage. Misschien heeft u het al gezien en er al op geklikt? Misschien heeft u zelfs al ingelogd en een kijkje genomen! Mijn Vest is namelijk de nieuwe inlogomgeving voor onze bezoekers. Niet nieuw omdat er al een oude inlogomgeving was maar écht spiksplinternieuw.

In Mijn Vest kun je gegevens wijzigen en je wachtwoord aanpassen, je kunt je aan- of afmelden voor nieuwsbrieven en brochures aanvragen. En je kunt een overzicht zien van je bezochte en nog te bezoeken voorstellingen. Het is nog erg ‘basic’ maar al een hele verbetering t.o.v. de oude situatie waarbij je alles nog telefonisch of per e-mail moest regelen.

En natuurlijk gaan we Mijn Vest steeds verder uitbreiden. We willen Mijn Vest namelijk slimmer maken. Mijn Vest moet onthouden wie jij bent en wat jij wilt zodat je het maximale uit je theaterbezoek kunt halen en af en toe eens voor verrassingen komt te staan: omdat Mijn Vest je zomaar een sublieme tip geeft!

Maar we moeten niet op de zaken vooruit lopen. Voorlopig doen we het met deze basic en tegelijkertijd heel mooie versie. Ga dus snel even kijken en maak Mijn Vest vooral Jouw Vest!

Marjolein Claudius
Medewerker marketing en nieuwe media

Geen opmerkingen:

Een reactie posten